loading...
عشق و سرگرمی | Love Fun

!!!!

★♡ Kɪᴀɴ ♡★ بازدید : 80 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)

! تمام اتاق بوی تو را گرفته است
زیر سیگاری را
خالی می کنم
می شورم
اما هنوز هم دهانش
بوی آخرین بوسه را می دهد

پنجره را باز میکنم
پرده عطر تو را در اتاق دور می زند
و من آغوش تو را بیرون می آورم و
با دگمه هایش
فال می گبرم
می آید
نمی آید
می آید

نمی آید

اگر دگمه ی افتاده ی یقه ات را دوخته بودم
حتما می آمدی

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

استارباکس

Image and video hosting by TinyPic

درباره ما
Profile Pic
سلام و عررض ادب خوش اومدین به غمکده ی من فقط حرمت شو حفظ کن راسته که میگن هر چی سنگه واسه پای لنگه .. خدایا سلامتی خودت نه بنده های بی خودت .. میگن سرتو بزار رو شونه کسی که وقتی خوابت برد سرتو رو زمین نزاره .. کسیو دوس داشته باش که واست تب کنه ♥با این همه هنوز تنهام♥ موفق باشین یـــاحــق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • چت روم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 485
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 1,130
  • بازدید سال : 22,221
  • بازدید کلی : 106,961
  • کدهای اختصاصی