loading...
عشق و سرگرمی | Love Fun
★♡ Kɪᴀɴ ♡★ بازدید : 89 سه شنبه 1393/04/17 نظرات (0)

نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم مناسب است ولی اکثر آنتی ویروسها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند. از این رو ابزاری برای اسکن سیستم در حالت بوت و درحالی است که هیچ فایل ویندوز run نیست , Kaspersky Rescue Disk 10.0.32.17 Build 10.12.2013 کارایی فوق العاده بالایی دارد و تقریبا تمامی ویروس های شناسایی شده را از بین می برد. آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.  از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه از نرم افزار این است که شما می توانید تحت فلش مموری خود نیز ، به اجرای نرم افزار بپردازید.

 

[همراه با WindowsUnlocker 1.2.2 و USB Rescue Disk Maker 1.0.0.7]

 

Kaspersky Rescue Disk 10.0.32.17 دیسک نجات Kaspersky Rescue Disk 10.0.32.17 Build 10.12.2013

★♡ Kɪᴀɴ ♡★ بازدید : 76 سه شنبه 1393/04/17 نظرات (0)
Ashampoo Anti-Virus 1.0.8 آنتی ویروس قدرتمند محصول شرکت معتبر اشامپو می باشد. این آنتی ویروس قدرتمند با دارا بودن دو موتور قدرتمند و اسکن و محافظت زنده لحظه ای از تمامی اطلاعات از جمله اطلاعات حساس ویندوز و همچنین بررسی اطلاعات مخفی پارتیشن ها امنیت بالایی را برای کاربرپدید می آورد. این آنتی ویروس میتواند انواع فایل های مخرب و ویروس های شناخته شده و ناشناس را شناسایی و از بین ببرد. از نظر محافظت نرم افزار بسیار سنگین و قدرتمند است در عین حال از نظر استفاده از منابع سیستمی بسیار آرام و سبک محسوب می شود. این نرم افزار همچنین از آلوده شدن سیستم از طریق صفحات آلوده اینترنتی جلوگیری می نماید ولی دارای فایروال نیست تا از حملات اینترنتی جلوگیری کند و در کنار آن باید از فایروال نیز استفاده نمایید. همچنین نرم افزار با بررسی hostfile های ویندوز از تغییرات ناخواسته توسط تروجان ها و فایل های مخرب جلوگیری به عمل می آورد
 
Ashampoo Anti Virus 1.0.8 Multilanguage + Key دانلود آنتی ویروس Ashampoo Anti Virus 1.0.8
 
 
★♡ Kɪᴀɴ ♡★ بازدید : 64 سه شنبه 1393/04/17 نظرات (0)

avast! Premier Antivirus 2014 نام بهترین و کامل ترین آنتی ویروس این شرکت می باشد، نسخه Premier نیز از قابلیت هایی که در نسخه Internet Security ذکر شد برخوردار است، علاوه بر آن از ویژگی هایی نظیر: آپدیت سایر برنامه های نصب شده روی سیستم به طور امن و حذف کامل و ۱۰۰% فایل از روی هارد دیسک برخوردار است. اگر بخواهیم ۳ نسخه جدید منشتر شده را از نظر درجه امنیتی رتبه بندی کنیم نسخه Premier در رده اول، Internet Security دوم و Pro Antivirus نیز سوم خواهد بود. بنابراین درصورتی که به دنبال یک آنتی ویروس کمی سنگین و در عین حال قدرتمند و مطمئن هستید نسخه پرمیر پیشنهاد میشود.

 

avast.Premier.Antivirus.2014.Cover پرمير آنتي ويروس قدرتمند اوست avast! Premier Antivirus 2014 9.0.2018.392 Final

 

★♡ Kɪᴀɴ ♡★ بازدید : 96 سه شنبه 1393/04/17 نظرات (0)

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

 

Avira Antivirus Suite دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Suite 2014 14.0.2.286

 

★♡ Kɪᴀɴ ♡★ بازدید : 258 سه شنبه 1393/04/17 نظرات (0)

ComboFix برنامه ای رایگان می باشد که توسط آن می توانید سیستم آلوده خود به Malware ، تروجان ها و سایر بدافزارهای مخرب را اسکن نمایید و پس از یافتن ، برنامه به صورت خودکار آن ها را برای همیشه حذف می کند . این برنامه می تواند بدافزارهایی که برخی از آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن ها نیستند را شناسایی و حذف کند . پس از تکمیل اسکن می توانید لیست فایل های اسکن شده و فایل های مخرب حذف شده را مشاهده نمایید . قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید بدانید که تمام فایل های موجود در Recycle Bin ، Temporary Internet Files و Temp Folder به صورت خودکار پاک خواهند شد ، اگر این فایل ها را نیاز دارید ، بهتر است از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید . در صورت آلوده شدن بخش های ویندوز به بدافزار ، این برنامه آن ها را حذف می کند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسد .

 

ComboFix پاکسازی سیستم های آلوده با ComboFix 14.7.3.1

 

تبلیغات

استارباکس

Image and video hosting by TinyPic

درباره ما
Profile Pic
سلام و عررض ادب خوش اومدین به غمکده ی من فقط حرمت شو حفظ کن راسته که میگن هر چی سنگه واسه پای لنگه .. خدایا سلامتی خودت نه بنده های بی خودت .. میگن سرتو بزار رو شونه کسی که وقتی خوابت برد سرتو رو زمین نزاره .. کسیو دوس داشته باش که واست تب کنه ♥با این همه هنوز تنهام♥ موفق باشین یـــاحــق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • چت روم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 485
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 864
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 21,188
  • بازدید کلی : 105,928
  • کدهای اختصاصی